søndag 27. februar 2011

Kurv til syrommet

Så fort som en ferieuke går..... I morgen skal jeg på jobb igjen etter en uke med full avslapping og masse kos på syrommet. Begynner forresten på et nytt skinnfellkurs i morgen kveld, og jeg er veldig spent på å se hvordan skinnene ser ut. Denne gangen skal jeg sy i honningfarget spælsau.

I dag ble jeg ferdig med denne sykurven som jeg har applikert med broderimaskinen min. Quiltingen er holdt i en ganske enkel utførelse denne gangen.... syntes det passet godt til denne kurven.











Jeg har også begynt å brodere litt på noen stoffstykker i dag. Vet ennå ikke helt hva de skal brukes til, men det finner jeg nok ut etter hvert.

En annen ting er at jeg må ha symaskinen min på service i løpet av uken. Den skruen som skulle holde nålen har knekt, og dermed får jeg ikke skrudd ut nålen igjen når den skal skiftes :(
Ja, ja.... jeg håper det ikke blir lenge å være foruten maskinen.

Heldigvis har jeg en til så jeg får sydd litt i mellomtiden likevel, men det hadde vært greit om alt var i orden med begge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar