lørdag 25. februar 2012

Tags med Ditress-ink


Etter en interessant demo med Tim Holtz har jeg latt meg inspirere til å lage disse tagsene…..  
               



Nå er vel ikke Tim Holtz kjent for så veldig mange utenom scrappemiljøet, men jeg kan fortelle at han er kjent for sin røffe og frie stil. For dem som sverger til alt som er søtt, rosa og vintage er vel ikke dette helt rette stilen. Men jeg kan forsikre om at det er herlig befriende å jobbe med, og veldig spennende fordi man ikke vet hvordan det endelige resultatet ender opp.

         



På mine arbeider har jeg brukt distress-ink, hvit kulepenn, masse vann og glitterspray. Det er kun fantasien som setter grenser, og det er vanskelig å si når arbeidet er ferdig, egentlig.
                                                                                                                                                                               
Om ikke lenge får jeg alle de nyeste distress-ink produktene og jeg ser virkelig frem til å kunne presentere dem i nettbutikken.

For øvrig vil jeg nevne at jeg kommer til å trekke ut et gavekort på kr. 500,- når jeg når 300 facebooktilhengere på hjemmesiden til BMCreation. Dette kan brukes fritt i nettbutikken.
Ha en flott dag videre J

1 kommentar:

  1. Fantastiske arbeidet du gjør her. Bare fantastisk. Hilsen fra Finland.

    SvarSlett